بهترین آنتی ویروس‌ها برای ویندوز ۸٫۱ مشخص شدند

۱کمیته رکن چهارم –  با این حال دیگر نیازی به جستجوی بیشتر نیست، چراکه انستیتو آلمانی AV-TEST در تازه‌ترین بررسی خود، بهترین آنتی ویروس‌ها برای ویندوز ۸٫۱ را مشخص کرده است.

به گزارش کمیته رکن چهارم،

طبق معمول و همانند بررسی‌های پیشین، Bitdefender ،Kaspersky و Avira با کسب حداکثر امتیاز ممکن، جایگاه‌های بر‌تر را به خود اختصاص داده‌اند. محصولات این سه کمپانی در هریک از بررسی‌های حفاظت، کارایی و استفاده آسان، امتیاز ۶ را از ۶ کسب کرده‌اند. از این رو اگر به دنبال بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۸٫۱ هستید، انتخاب بهتری از این‌ها وجود ندارد. در جایگاه چهارم McAfee قرار گرفته که امتیاز ۵٫۵ را در حفاظت، اما ۶ از ۶ را در کارایی و استفاده آسان کسب کرده است. در ادامه هر دو Symantec and Bullguard با کسب ۶ امتیاز در حفاظت و استفاده آسان اما ۵٫۵ در کارایی، جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.
آنچه که در این گزارش جلب توجه می‌کند، عملکرد بسیار خیره کننده Windows Defender نسبت به گذشته است که حتی عملکرد بهتری از آنتی ویروس‌های مشهور از جمله Panda Security، ESET، و Comodo داشته است. آنتی ویروس خود مایکروسافت در بخش حفاظت امتیاز ۴٫۵، در کارایی ۵ و در استفاده آسان ۶ را کسب کرده است. نا‌امید کننده‌ترین نتیجه را نیز ESET NOD32 با کسب امتیاز تنها ۴٫۵، ۴ و ۵٫۵، به خود اختصاص داده است و در بخش پایینی لیست قرار می‌گیرد. ThreatTrack نیز بد‌ترین عملکرد را در محافظت از کاربران ویندوز ۸٫۱ به نمایش گذاشته است.
با اینکه تعداد محدودی از آنتی ویروس‌ها به خوبی از عهده حفاظت از کاربران ویندوز ۸٫۱ بر می‌آیند، اما به عنوان یک توصیه کلی، نصب آنتی ویروس از هر شرکتی، بهتر از هیچ است، پس فراموش نکنید که حداقل از Windows Defender خود ویندوز ۸٫۱ استفاده کنید.
منبع:رسانه خبری امنیت اطلاعات

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.