زنگ خطر برای صاحبان گوشی الجی G3

۱کمیته رکن چهارم – اگر قیمت الجی جی ۳ را هم‌اکنون در بازار به باد داشته باشیم، می‌توان گفت یکی از بهترین اسمارت فون های QHD با توجه به قیمتش خواهد بود. این دستگاه یکی از پرشورترین دستگاه‌های رونمایی شده در زمان خودش بود که اکنون توسط دو مرجع BugSec و Cynet به زیر ذره‌بین امنیت رفته است. در ادامه همراه باشید.

به گزارش کمیته رکن چهارم،مشکل امنیتی گزارش‌شده توسط شرکت امنیت سایبری اسرائیل BugSec به نام SNAP عمومی شده است. SNAP اجازه می‌دهد تا مهاجمان کدهای دلخواهی را بر روی دستگاه اجرایی کنند.
وب‌سایت تورنجی: اگر قیمت الجی جی ۳ را هم‌اکنون در بازار به باد داشته باشیم، می‌توان گفت یکی از بهترین اسمارت فون های QHD با توجه به قیمتش خواهد بود. این دستگاه یکی از پرشورترین دستگاه‌های رونمایی شده در زمان خودش بود که اکنون توسط دو مرجع BugSec و Cynet به زیر ذره‌بین امنیت رفته است. در ادامه همراه باشید.

Smart Notice سرویسی است که الجی همانند کارت‌های گوگل در سال ۲۰۱۴ رونمایی کرد. این سرویس به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید نوتیفیکیشن‌های دستگاه خود را هوشمندتر ببینید و بتوانید به‌صورت فعال با آن‌ها در تعامل باشید. سرویس نوتیفیکیشن است و همین باعث شده به دلیل دسترسی به تمام اطلاعات گوشی، موردعنایت هکران عزیز (!) قرار بگیرد.

مشکل امنیتی گزارش‌شده توسط شرکت امنیت سایبری اسرائیل BugSec به نام SNAP عمومی شده است. SNAP اجازه می‌دهد تا مهاجمان کدهای دلخواهی را بر روی دستگاه اجرایی کنند. از این طریق این افراد می‌توانند به‌راحتی برای شما صفحه‌هایی را نشان دهند که قرار است اطلاعات شما به‌جای ارسال به منبع اصلی، به هکر ارسال شود. یا به‌راحتی می‌توان تمام اطلاعات ردوبدل شده را مشاهده کرد و حتی اطلاعاتی را نیز در بین آن گنجاند و یا حذف کرد. در بین افراد هکر این حرکت به نام PWNED شناخته می‌شود که کاربر نه پیغامی را می‌بینید و نه حتی متوجه چیزی خواهد شد اما درعین‌حال تمام درب‌های زندگی‌اش را به روی هکر بازخواهد کرد.

BugSec صحبتی از تاریخ کشف آن نکرده است و اینکه تاکنون چه افرادی اطلاعات خود را باخته‌اند معلوم نیست اما الجی به‌زودی این مشکل را برطرف خواهد کرد البته گزارش‌شده است که سرویس Smart Notice آپدیتی را برای بعضی از مناطق دریافت کرده است. با توجه به این‌که Smart Notice در G4 نیز وجود دارد، پس می‌تواند دیگر دستگاه را نیز در بربگیرد اما در گزارش BugSec صحبتی نشد.

منبع:رسانه خبری امنیت اطلاعات

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.