تغییرات در بیت کوین پس از حمله اختلال سرویس توزیع‌شده

کمیته رکن چهارم – امروزه از بیت کوین که به‌عنوان یکی از ارزهای رمزنگاری‌شده ارزشمند به شمار می‌رود که بسیاری را بر این داشته که از محصولات مخرب برای سرقت این ارز استفاده کنند.

 بیت کوین به‌عنوان یکی از ارزهای رمزگذار ارزشمند به شمار می‌رود که این روزها در حال رشد و افزایش است که تنها بسیاری از مهاجمان، مجرمان اینترنتی و هکرها از این ارز استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که اغلب بسیاری از مهاجمان برای دست‌یابی به این ارز از روش‌های مخربی مانند نرم‌افزارهای مخرب، فیشینگ یا برنامه‌های مخرب باهدف مبادله رمزنگاری فعالیت خود را پیش می‌برند.

آدم‌ربایی
در دسامبر ۲۰۱۷ پائول لرنر یکی از کارکنان فعال در زمینه ارزهای رمزنگاری‌شده Exmo cryptocurrency مورد هجمه مهاجمان و سرقت وی شد این در حالی است که پس‌ازاین اتفاق رسانه‌های اوکراینی خبر این واقعه را منتشر کردند که پلیس از داشتن هویت قربانی اطلاعی نداشت.

حمله اختلال سرویس توزیع‌شده (DDOS)
در تاریخ ۲۸ دسامبر ۲۰۱۷ درست دو روز پس از سرقت لرنر Exmo در توییتی اعلام کرد که سرورهایش تحت حمله اختلال سرویس توزیع‌شده قرارگرفته‌اند که پس‌ازآن وب‌سایت آن نیز از بین رفته است. این در حالی است که پس از حمله مذکور وب‌سایت Exmo پس از نیم ساعت از دسترس خارج شد.
در این میان جزییاتی از حمله سایبری صورت گرفته ارائه نکرد که اما بااین‌حال بسیاری از کاربران خشم و اعتراض خود را از طریق توییت ارائه‌شده اعلام کردند.
در این میان لرنر پس از پرداخت یک‌میلیون دلار به آدم ربایان آزاد شد بااین‌حال هنوز مشخص نیست که سارق اصلی چه کسی است.
 

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.