شناسایی تروجان Cloudsota بر روی ده ها هزار تبلت

۱کمیته رکن چهارم – یک شرکت امنیتی دریافت که ده ها هزار تبلت فروخته شده بر روی شبکه آمازون آلوده به تروجان Cloudsota می باشند.

به گزارش کمیته رکن چهارم،یک شرکت امنیتی دریافت که ده ها هزار تبلت فروخته شده بر روی شبکه آمازون آلوده به تروجان Cloudsota می باشند.

شرکت امنیتی اینترنتی چینی Cheetah Mobile در بلاگی یافته های خود را منتشر کرد. این شرکت در گزارش خود آورده است که بسیاری از مشتریان تبلت های فروخته شده از طریق آمازون از کیفیت پایین این تبلت ها شکایت کرده اند.

این تبلت ها آلوده به تروجان Cloudsota می باشند که می تواند دستگاه را در مد دمو قفل کند و کلمه “DEMO” را با حروف بزرگ به رنگ قرمز در صفحه تبلت نمایش دهد. بنا به گزارشات این تروجان در سیستم عامل اندروید تعبیه شده است و حذف آن از روی سیستم برای کاربران بسیار دشوار است.

Cheetah Mobile اعلام کرد که بیش از ۱۷۰۰۰ تبلت آلوده بر روی آمازون و سایت های دیگر فروخته شده است. این شرکت توصیه می کند تا کاربران نسبت به خرید دستگاه های آلوده کارخانه های Alldaymall Tablet، FUSION5, JEJA 7 Zoll، JYJ 7، Tagital و Yuntab SZ Wave هوشیارانه عمل کنند.

کاربرانی که بر این باور هستند دستگاه های آن ها آلوده به این تروجان است می توانند با پیروی از دستورالعمل Cheetah Mobile تروجان مربوطه را حذف نمایند.
منبع:مرکز ماهر

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.