محصولات جدید ضدویروس پاندا معرفی شدند

۱کمیته رکن چهارم – پاندا در نسخه های جدید خود دیگر از سال ۲۰۱۷ استفاده نکرده است و در سال جدید به بهبود عملکرد نسخه سال قبل خود پرداخته است. بهبود عملکرد در قسمت های حساس ، دیواره آتش ، محافظ پورت یو اس بی و بهینه نمودن دریافت بروزرسانی از جمله اقداماتی است که پاندا در نسخه جدید خود انجام داده است.

به گزارش کمیته رکن چهارم،پاندا راحت تر و ساده تر از سالهای قبل
راهکارهای امنیتی و حفاظت از اطلاعات شخصی برای شما و اعضای خانواده تان

پاندا در نسخه های جدید خود دیگر از سال ۲۰۱۷ استفاده نکرده است و در سال جدید به بهبود عملکرد نسخه سال قبل خود پرداخته است. بهبود عملکرد در قسمت های حساس ، دیواره آتش ، محافظ پورت یو اس بی و بهینه نمودن دریافت بروزرسانی از جمله اقداماتی است که پاندا در نسخه جدید خود انجام داده است. اما محصول پاندا موبایل سکیوریتی در آخرین آپدیت خود امکان جدیدی را در خود جای داده است که این بخش بنام APP LOCK که وظیفه محافظت از قسمت های مختلف دستگاه اندرویدی را با قرار دادن یک رمز عبور چهار رقمی را دارد، با اپ لاک این امکان را خواهید داشت تا بر روی نرم افزار ها و بازی ها و قسمت های شخصی همچون گالری ، دفترچه تلفن و… هم پسورد بگذارید و از دسترس عموم خارج کنید. رمز عبور بر روی قسمت های انتخابی توسط پاندا بصورت مجزا از پسورد ورودی به دستگاه است.

تمامی مشترکین و نمایندگان محترم از روز ۲۱ مردادماه امکان ارتقاء رایگان و مسقیم به نسخه جدید پاندا را خواهند داشت و تمامی لایسنس های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ بصورت مستقیم و کدهای ماقبل آن از طریق فرم فعالسازی آنلاین که بر روی سایت جهانی قرار گرفته می توانند به نسخه جدید ارتقاء پیدا کنند.
در حال حاضر پاندا کمتر حجم دانلود با ۶۵ مگابایت را دارا می باشد، حجم دریافت آپدیت در نسخه جدید به شدت کاهش یافت که در بین سایر رقبا از کمترین حجم دریافت بروزرسانی برخوردار است که این امر به کمک تکنولوژی کلود در پاندا صورت می پذیرد.

منبع:رسانه خبری امنیت اطلاعات

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.